SV: før jeg køber nyt

From: Henning Svane (none@hsv--energy.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 23 Oct 2006 - 16:17:03 CEST

Subject: SV: før jeg køber nyt
Date: Mon, 23 Oct 2006 16:17:03 +0200
From: "Henning Svane" <none@hsv--energy.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej Steffen
Jeg har lige lagt 6.1 på et Intel motherboard hvor chipsettet minder meget om det der sider på det motherboard. Det virkede perfekt. Jeg har prøvet et tilsvarende motherboard fra MSI med XP og den kører fremragende.
Det var en 1.6 GHz og jeg kunne ikke tro andet end det er fint til det du vil. Jeg har også lavet to 2003 server der kører med den gamle centrion processor. Det virker fint.
Husk på at du kan i dag få en Core duo 2 til samme pris. Der meget kraft i sådan en CPU.
Jeg ville ikke selv have de store bekymringer ved løsningen

Med venlig hilsen

Henning Svane
Telefon +45 20 29 29 69