SV: SV: SV: FreeBSD 6.1 reboot'er af sig selv

From: Henning Svane (none@hsv--energy.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 23 Oct 2006 - 16:08:56 CEST

Subject: SV: SV: SV: FreeBSD 6.1 reboot'er af sig selv
Date: Mon, 23 Oct 2006 16:08:56 +0200
From: "Henning Svane" <none@hsv--energy.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej Torben
Processoren lukker ned ved 69 grader efter hvad jeg lige kunne slå op.
55 grader i tomgang er meget så man kunne jo godt forestille sig den blev en del varmere når du kompilere eller andet der kræver meget cpu.
Jeg ville få fat i en kabinetblæser. Derefter står maskinen et sted hvor den kan komme af med varmen?
Da maskinen nu har kørt i 2 år efter du har sat den anden køler på tror jeg ikke det er det.
Kik på de andre passive køler der kan være på et motherboard. Jeg har lige lavet en Dell hvor køler til chipset var faldet af. De frøs også. De skal alle side ordentlig fast.
Hvis du har et termometer til måle feber med kan du jo lægge det ind i kabinettet. Det kan som reglet måle op til 42 grader. Hvis du inde i kasse kommer helt der op så har maskine "Feber" Jeg gætter du har ca. 20 grader der hvos du arbejder.
Kan du provokere den til at fryse? I så tilfældet kan du jo kører den uden side på og se om den bliver mere stabil.

Med venlig hilsen

Henning Svane
Telefon +45 20 29 29 69