SV: SPF (var: Spam problem ifb. m. falsk 'Return-Path' (Sendmail MTA))

From: Gert Lynge (none@gert--lynge.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 19 Nov 2006 - 11:14:17 CET

From: "Gert Lynge" <none@gert--lynge.org.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: SPF  (var: Spam problem ifb. m. falsk 'Return-Path' (Sendmail MTA))
Date: Sun, 19 Nov 2006 11:14:17 +0100

>Jeg skrev nedenstående script. Det burde virke men er ikke testet i
praksis. Det omskriver den øverste >"Received:"-linie i en mail til
"X-Received:". Det burde vist få SpamAssassin til at ignorere den. Du skal
>nok bruge moomoodecode til at læse scriptet.

>eller hvis du er rigtig doven, så kan du snyde ved at se på
> http://robert.martin-legene.dk/files/omskrivfoerstereceived.pl

Takker... Kanon løsning - den havde jeg ikke lige overvejet :-).
PS: Og selvfølgelig er jeg doven. Det er grundlaget for enhver menneskelig
udvikling - hvis folk gad og gå havde de jo ikke opfundet hjulet :-)

MVH
   Gert Lynge