Re: Spam problem ifb. m. falsk 'Return-Path' (Sendmail MTA)

From: Per Engelbrecht (none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 17 Nov 2006 - 12:59:15 CET

Date: Fri, 17 Nov 2006 12:59:15 +0100
From: Per Engelbrecht <none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Spam problem ifb. m. falsk 'Return-Path' (Sendmail MTA)

Flemming Jacobsen wrote:

> 1) Sæt SPF records på dine domæner (http://www.openspf.org/).

Har set paa det tidligere >1 aar siden, men der var for meget negativt
hype omkring det hvorfor jeg undlod at hooke paa. Tror sgu jeg goer det nu.

> 2) Overvej om DomainKeys er noget for dig.

Saadan Flemming (takker!).

> 3) Opgrader din OpenBSD til FreeBSD ;-)

.. og det naeste bliver vel at du siger at kartoflen ikke kommer fra Irland.
:)

Hygge,

/per

per@xterm.dk

--

"The most worth-while thing is to try to put happiness into the lives of others."

- Sir Robert Baden-Powell