Re: sendmail modtager ikke fra fetchmail

From: Dennis Decker Jensen (none@dennis--cyg.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 08 Nov 2006 - 19:50:33 CET

Date: Wed, 8 Nov 2006 18:50:33 GMT
From: Dennis Decker Jensen <none@dennis--cyg.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: sendmail modtager ikke fra fetchmail

Hej Kristen!

> Et andet totalt g=E6t, er at din dhclient har =E6ndret dit dom=E6nenavn i=
>
> /etc/resolv.conf, da du fik ip nummer p=E5 uni.
>
> (som sendmail (sansynligvis) bruger hvis ikke du har hardkodet dens eget
> domaine i dens config fil)

Aah! Den dog er ændret tilbage til min normale nameserver efter at
være kommet på mit hjemlige netværk igen, så alt OK der. Ellers
tak for forslaget: /etc/resolv.conf havde jeg glemt at tjekke.

> (se evt /etc/mail/sendmail.cf der er en kommentar der viser hvor det
> skal skrives hostname skal saettes til domainname)

Med venlig hilsen
Dennis

"For some reason, the United States is the only country on earth
where accidents don't happen -- it's always somebody's fault,
and you can sue that somebody for neglect."
 -- Erik Naggum