Re: sendmail modtager ikke fra fetchmail

From: Dennis Decker Jensen (none@dennis--cyg.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 08 Nov 2006 - 19:42:15 CET

Date: Wed, 8 Nov 2006 18:42:15 GMT
From: Dennis Decker Jensen <none@dennis--cyg.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: sendmail modtager ikke fra fetchmail

> Fra min OpenBSD laptop:
> hlk@timon hlk$ hostname;grep `hostname` /etc/hosts
> timon.pentest.dk
> 127.0.0.1 timon.pentest.dk timon

Ditto her.

> Dern=E6st ville jeg =E5bne et par Xterm'er
>
> en med tail -f /var/log/maillog

I loggen har jeg kun læst hændelser som lokale leveringer,
logroteringer og de breve, som jeg selv har afsendt - lige
siden jeg var på universitetets netværk. Logs før da ser
helt normale ud, dvs. med hændelser som vedr. modtagelse
af post udefra.

> og s=E5 en med fetchmail med debugging sl=E5et til
> - men uhhh det er l=E6nge siden jeg har brugt fetchmail

Hmmm, tak for forslaget:

Jeg har lige installeret maildrop fra /usr/ports/mail/
og får nu alle mine breve leveret på denne måde, så det er næppe
fetchmail, der har problemer.

Maildrop må så også blive den midlertidige løsning til OpenBSD 4.1
kommer. Det var nu ligegodt mærkeligt...

Med venlig hilsen
Dennis

P.S. Holder du foredrag i Prosas lokaler i Århus d. 23. november?
I så fald, hvad er emnet så? En opvakt kammerat kom og
viskede mig i øret...