Svar: Re: nogen der har tid til en ad hoc install aften ?

From: Christopher Siboni (none@chr--ssi.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 31 May 2006 - 10:46:07 CEST

Date: Wed, 31 May 2006 10:46:07 +0200
From: "Christopher Siboni" <none@chr--ssi.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Svar: Re: nogen der har tid til en ad hoc install aften ?

Ja, jeg har nu kastet mig ud i det. Hentede en lille boot-iso af FreeBSD 6.1 og er nu i fuld gang med en netbaseret installation. Det tager jo sin tid med en 512/128 adsl, men det går nok også. Har valgt at installere hele gøjemøjet til en start. Så har jeg lidt at lege med. Box'en er i øvrigt en ældre HP Vectra VL 400 SF. Bestykket med en P-3 866MHz og 256mb ram. Chipsettet er vistnok noget Intel 815 eller lign. med noget onboard grafik. Netkortet er noget standard 3Com. Så det var ikke nogen større videnskab at få netbaseret installation startet op. I skrivende stund står den og tygger på noget til X.