Re: Svar: Re: nogen der har tid til en ad hoc install aften ?

From: Kristian Møllenborg (none@kristian--mollenborg.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 31 May 2006 - 11:30:21 CEST

Date: Wed, 31 May 2006 11:30:21 +0200 (CEST)
Subject: Re: Svar: Re: nogen der har tid til en ad hoc install aften ?
From: Kristian Møllenborg <none@kristian--mollenborg.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hejsa!

Jeg gjorde det, at på en anden maskine med winblow$, var jeg på IRC
#bsd-dk og der var alt den hjælp jeg skulle bruge.. men det meste gav sig
selv..

Der var lige noget config af X.. 'echo startkde > ~/.xinirc' agtigt noget...
Ellers spillede det..

Nu roder jeg med firefox og java.. så jeg dukker nok op iaften..

kh
..kristian