Re: nogen der har tid til en ad hoc install aften ?

From: Anders Soendergaard (none@anders.soendergaard--nokia.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 31 May 2006 - 09:47:31 CEST

Subject: Re: nogen der har tid til en ad hoc install aften ?
From: Anders Soendergaard <none@anders.soendergaard--nokia.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Wed, 31 May 2006 09:47:31 +0200

On Wed, 2006-05-31 at 09:27 +0200, ext Gregers Petersen wrote:
> Kære Anders - på den ene side korrekt, på den anden side så glemmer du den
> sociale side af det at rode med en computer

Hvis man, som jeg, hører masser af stemmer, kan det være en sand
social fest at installere en computer alene (<- humor ;-)

Jeg er enig med dig i at det er rigtig hyggeligt at hacke sammen
med mednørder, og hygge er jo en af BSD-DKs kernekompetencer.
Men når nu tidskabalen ikke kunne gå op, synes jeg at det næstbedste
alternativ er at forsøge selv. Det står der vist i øvrigt også
et og andet om i vores netikette, så vidt jeg husker...
(<- skrevet i den bedst tænkelige mening!)

> (+ mht. letheden af at installere
> FreeBSD --> der er jeg ikke enig i at det på nogen måde kan sammenlignes med at
> åbne en cola).

Det var nu også mest ment som et humoristisk indslag.
Min pointe var at FreeBSD spiller ud af boksen på det
meste hardware jeg har prøvet, så Christoffers odds
var ret gode ved at prøve selv.

De bedste hilsner,

Anders