Re: nogen der har tid til en ad hoc install aften ?

From: Gregers Petersen (none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 31 May 2006 - 09:27:26 CEST

Date: Wed, 31 May 2006 09:27:26 +0200
From: Gregers Petersen <none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: nogen der har tid til en ad hoc install aften ?
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Anders Soendergaard wrote:

> Jeg synes du skulle give dig i kast med et forsøg selv.
>
> For det første lærer du absolut mest om dit system på
> denne måde.
> For det andet er det nu om dage lige så let at installere
> FreeBSD (som jeg forstod du var interesseret i) som at
> åbne en cola (eller en fanta!).

Kære Anders - på den ene side korrekt, på den anden side så glemmer du den
sociale side af det at rode med en computer (+ mht. letheden af at installere
FreeBSD --> der er jeg ikke enig i at det på nogen måde kan sammenlignes med at
åbne en cola).

--

gregers/

FreeBSD 6-Stable since the 14. of February