Re: nogen der har tid til en ad hoc install aften ?

From: Anders Soendergaard (none@anders.soendergaard--nokia.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 31 May 2006 - 09:11:16 CEST

Subject: Re: nogen der har tid til en ad hoc install aften ?
From: Anders Soendergaard <none@anders.soendergaard--nokia.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Wed, 31 May 2006 09:11:16 +0200

On Wed, 2006-05-31 at 08:45 +0200, ext Christopher Siboni wrote:
> Hej til alle på listen.
> Jeg kan desværre ikke komme til symbion i aften.
> Er der nogen som har tid en anden aften ?
> Mvh Christopher

Jeg synes du skulle give dig i kast med et forsøg selv.

For det første lærer du absolut mest om dit system på
denne måde.
For det andet er det nu om dage lige så let at installere
FreeBSD (som jeg forstod du var interesseret i) som at
åbne en cola (eller en fanta!).
For det tredje vil du opleve en markant stigning i
tjenstvilligheden her på listen ved at sige "Jeg har forsøgt
dit og dat og jeg er gået i stå her.." fremfor at sige
"vil nogen gøre det hele for mig".
For det fjerde er der intet så smukt som at pryde sig
med egne fjer! ;-)

Bare gå på med krum hals, og hvis du støder på nogle
virkelig hårde problemer, så skriv på listen (efter at
du har googlet, kigget i håndbogen og i faq'en naturligvis).
Hvis det ikke hjælper, så tag boksen under armen til næste
Happy Hacking.

De bedste hilsner,

Anders