Re: BSD-DK Nyhedsbrev007

From: Erwin Lansing (none@erwin--lansing.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 19 May 2006 - 11:19:53 CEST

Date: Fri, 19 May 2006 11:19:53 +0200
From: Erwin Lansing <none@erwin--lansing.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: BSD-DK Nyhedsbrev007

On Fri, May 19, 2006 at 11:04:01AM +0200, Per Engelbrecht wrote:
> Hvis nogen skulle gaa rundt med en "der sker jo ikke noget for mig her
> paa kanten til Vesterhavet" tanke, saa er der ingen der forhindre den
> eller de personer i at lave et arrangement - tvaertom, det ville blive
> taget imod med kyshaand og der vil blive hjulpet til hvor man kan.

Der sker da rigeligt på disse kanter, i hvert fald i Århus. Der var jo
netop en god grund til at AALUG skiftede navn til AaUUG så *BSD og
venner kunne tages ind i varmen officielt. AaUUG (og ØJLUG) afholder
masser af foredrag og der sker også øl+ko fra gang til anden i aarhus.pm
regi, og jeg er lettere ligeglad hvilken forening lægger navn til et
arrangement, så længe der er arrangementer (og mystisk nok er der stor
personsammenfald mellem de forskellige foreninger).

Det ville derfor nok være lidt mere konstruktiv at tænke over en mere
tæt samarbejde mellem øst og vest. Det kunne være en god ide at høre
fordragsholderne om de har tid og interesse i at rejse til den anden
side af landet, især udenlandske gæster, når det nu ikke plejer at være
et problem at få en sponsor til (en del af) rejseomkostninger.

Men nu er vi vel BSD og jeg vil ikke ødelægge en god diskussion omkring
navnet og farve af cykelskuret.

-erwin

--
Erwin Lansing                                     http://droso.org
Security is like an onion.          (o_ _o)