Re: BSD-DK Nyhedsbrev007

From: Per Engelbrecht (none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 19 May 2006 - 11:04:01 CEST

Date: Fri, 19 May 2006 11:04:01 +0200
From: Per Engelbrecht <none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: BSD-DK Nyhedsbrev007

Peter Kjeldsen wrote:
> Tja jeg er geografisk udfordret (eftersom jeg stadig sidder i Istanbul) men har nu ikke tænkt mig at melde mig ud af den grund.
>
> Jeg vil dog nok foreslå at vi holder sammen i stedet for at opfordre hinanden til at forlade foreningen. Det kan jo være at dem vi mister sidder med viden vi skal bruge om et par uger.

Som udgangspunkt er det jo rigtigt nok, men hellere at enkeltpersoner
melder sig ud, frem for at oedelaegge stemningen for andre/resten/nye
medlemmer.
Hvis nogen skulle gaa rundt med en "der sker jo ikke noget for mig her
paa kanten til Vesterhavet" tanke, saa er der ingen der forhindre den
eller de personer i at lave et arrangement - tvaertom, det ville blive
taget imod med kyshaand og der vil blive hjulpet til hvor man kan.

Konstruktiv kritik er fint, noedvendigt og udviklende.
Personlige nedsmeltninger over forholdene, uden forslag eller handling
til evt. forbedringer er som at stille sig op paa Aarhus Banegaard
(bemaerk den geografiske udligning) og raabe "lorte-land".

Jeg har selv vaeret fortaler for at man rykker b.la. generalforsamligen
rundt i landet, hvilket ogsaa er blevet gjort og jeg saa meget gerne
fynske og jydske "afdelinger" samlet under een BSD-DK hat ... der
mangler bare noget initiativ a la det vi har set/p.t ser paa Fyn.

Hvis ikke man kan eller vil eller toer bidrage med noget, saa noejes da
med at vaere glad for at andre gider.

/per
per@xterm.dk