Re: BSD-DK Nyhedsbrev007

From: Sven Esbjerg (none@list0--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 19 May 2006 - 10:41:34 CEST

Date: Fri, 19 May 2006 10:41:34 +0200
From: Sven Esbjerg <none@list0--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: BSD-DK Nyhedsbrev007

On Thu, May 18, 2006 at 10:34:47PM +0200, Christian Laursen wrote:

> Er det overhovedet besværet værd at bruge tid og energi på de
> geografisk udfordrede?
>
> Bidrager de med noget videre til foreningen?

Wow. Jeg er mildest talt overrasket over dit udfald. Jeg vil vaelge at tro at
det er et udtryk for resignation og modloeshed.

Personligt mener jeg at alle som har tid og overskud til at dele viden
bidrager til bsd-dk.

Om man har overskud til at arrangere noget er op til det enkelte medlem. Jeg
mener derfor ikke der er den store forskel paa hvor man bor. Forskellen
ligger i hvor aktiv man er.

Saa jeg vil tillade mig at omformulere dit spm.
"Er det overhovedet besvaeret vaerd at bruge tid og energi paa de inaktive?"

Det er en meget provokerende omformulering og jeg haaber det kan tages med et
par kilo salt og en kaempe smiley.
Og saa vil jeg lige huske paa at der har vaeret aktivitet andre steder end
KBH (gurilla-install i Odense fx.).

Mvh
Sven

--
/~\ The ASCII         [  IM ID: sven.esbjerg@jabber.dk                 ]
\ / Ribbon Campaign   [                                                ]