Re: Opgradering af Apache 2.0 => 2.2

From: Claus Rasmussen (none@claus--webclaus.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 11 May 2006 - 02:58:16 CEST

Date: Thu, 11 May 2006 02:58:16 +0200 (CEST)
Subject: Re: Opgradering af Apache 2.0 => 2.2
From: "Claus Rasmussen" <none@claus--webclaus.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Sven Esbjerg wrote:

> Taenker du paa saadan noget som:
> portupgrade -o www/apache-2.2 -f apache-2.0

Tak for -o tippet - det var hvad jeg havde brug for.

> Konfiguration boer du altid selv tage haand om.

Korrekt :)

Opgradering er nu overstået og relativt smertefrit vil jeg sige. Tredjeparts
moduler skulle lige kompileres om, men kører ellers fint (jeg har php og
subversion i sving), så hvis andre hænger i bremsen med
apache-opgraderingen, så sæt blot i værk (efter, naturligvis, et sving
omkring http://httpd.apache.org/docs/2.2/upgrading.html)

-claus