Re: Sikker envejs komunikation.

From: Flemming Frøkjær (none@flemmingf--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 10 May 2006 - 15:36:20 CEST

Date: Wed, 10 May 2006 15:36:20 +0200
From: "Flemming Frøkjær" <none@flemmingf--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Sikker envejs komunikation.

Tak for input.

Jeg syntes lige i skal høre den her. Det er kreativt, sikkert og meget nørdet.

Sæt to soekris bokse op. Lad den ene morse beskeden via error led'en
på fronten. Sæt en read led i den anden boks og lad den læse
beskederne der morses fra den første boks.

Jeg har næsten lyst til at prøve det :-)

Jeg har valgt at sætte et serielt kabel mellem 2 soekris'er og så kun
forbinde tx fra indersiden til rx på ydersiden, og naturligvis ground.
Så kan jeg sende beskeder fra den ene til den anden. Jeg ved
naturligvis ikke om de bliver modtaget, men da alt indgående data er
uacceptabelt må det være sådan.

\Flemming