Re: SV: Nfs, smb, ssh, ldap server: FreeBSD vs. Linux

From: Mogens Valentin (none@mogensv--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 29 Mar 2006 - 00:01:41 CEST

Date: Wed, 29 Mar 2006 00:01:41 +0200
From: Mogens Valentin <none@mogensv--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: SV: Nfs, smb, ssh, ldap server: FreeBSD vs. Linux

Jeg skrev:

> Derfor så jeg mig omkring, og jeg landede på Solaris 9
> på Sparc samt Veritas'es journal-førende vxfs
> filsystem.

Har lige haft en times snak med en af mine venner der har arbejdet med
Sun og Veritas i efterhånden nogle år. Der var svaret også omtrent som
dit forslag: Sun Sparc/Solaris og Veritas, evt. to Sparc og noget NAS.

Vi har pt. kun ~500GB, men behovet vil vokse, og vi har en afdeling i en
anden tidszone og nok et par flere af slagsen på vej. Oppetid og fravær
af for mange problemer vejer nok ret tungt i retning af Sun/Veritas.

--
Kind regards,
Mogens Valentin