Re: Fejl under installation af OpenBSD på Soekris

From: Lasse Bach (none@lbach--control.aau.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 09 Mar 2006 - 15:34:07 CET

Date: Thu, 09 Mar 2006 15:34:07 +0100
From: Lasse Bach <none@lbach--control.aau.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Fejl under installation af OpenBSD på Soekris

Hej Henrik.

Jeg løste probelmet i går ved at opdaterede fra bios ver 1.26 til 1.28.
Jeg synes det er lidt sært, da jeg ikke rigtig kan se at der skulle være
sket noget på den front?
Men det løste mit problem.. Ingen grimme beskeder når installationen
klargør partitionerne.

Ellers tak for hjælpen.
Nu skal der nørdes!

Med venlig hilsen