Re: FON network -- hvilken router?

From: DotHost|Martin Jensen (none@martin--dothost.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 27 Jun 2006 - 10:44:55 CEST

Date: Tue, 27 Jun 2006 10:44:55 +0200
From: DotHost|Martin Jensen <none@martin--dothost.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: FON network -- hvilken router?

Jan Gundtofte-Bruun wrote:
> Hej!
> Har lige set en artikel (1) på comon.dk om at man ka' anskaffe sig en wireless
> router med klækkelig rabat via FON (2). Jeg ved allerede fra min ISP at jeg
> gerne må dele min linie, så spørgsmålet er kun:
>
> Skal man vælge en Linksys WRT54GL eller en Buffalo WHRG54S?

Hvis jeg var dig havde jeg hellere brugt de ekstra kroner på at købe en
WRT54GL selv, jeg mener at have læst at FON låser routere med deres egen
software.
En WRT54GL er en dejlig router, du kan selv ligge andre firmwares på, og
selv med original Linksys firmware har den en masse lækre funktioner.

//Martin