Re: tcp-opkoblinger og pf

From: Peter N. M. Hansteen (peter@bgnett.no)
Date: Fri 16 Jun 2006 - 09:27:50 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: tcp-opkoblinger og pf
From: peter@bgnett.no (Peter N. M. Hansteen)
Date: Fri, 16 Jun 2006 09:27:50 +0200

Jakob Breivik Grimstveit <none@jakob--grimstveit.no.lh.bsd-dk.dk> writes:

> [...]

Jeg kan tenke meg betydelig verre ting enn å bli tidvis forvekslet med
Christer, men det aner meg at det er PF-prekenen min Claus er ute etter

> Eg gikk til Google, knotta inn "pf hansteen" og trykte på "I'm feeling
> lucky". Då kom eg rett inn til fylgjande URI:
> <http://www.bgnett.no/~peter/pf/>, med tittel "Firewalling with PF / Brannmur
> med PF".

ja, helt riktig. Og da ønsker du å lese den engelske versjonen.

Den norske ligger betydelig etter, siden publikum primært har vært
engelsktalende i det siste. Den norske vil forhåpentligvis bli
synkronisert i relativt nær fremtid (aka før eller siden), det er noe
med mangel på 'round tuits' og backlogger som får automagisk påfyll
når man reiser til konferanser eller på annen måte korter ned på
arbeidstiden.

--
Peter N. M. Hansteen, member of the first RFC 1149 implementation team
http://www.blug.linux.no/rfc1149/ http://www.datadok.no/ http://www.nuug.no/