Re: tcp-opkoblinger og pf

From: Jakob Breivik Grimstveit (none@jakob--grimstveit.no.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 15 Jun 2006 - 23:50:01 CEST

Date: Thu, 15 Jun 2006 23:50:01 +0200
From: Jakob Breivik Grimstveit <none@jakob--grimstveit.no.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: tcp-opkoblinger og pf

Christer Solskogen wrote on Thu, 15 Jun 2006 10:29:

> Det er ingen andre i verden som heter Solskogen til etternavn, det er bare
> meg. Jeg tenkte på Peter N.M Hansteen. Blander du oss kansje? :)

*sy puter under armene på Claus* :-)

Eg gikk til Google, knotta inn "pf hansteen" og trykte på "I'm feeling
lucky". Då kom eg rett inn til fylgjande URI:
<http://www.bgnett.no/~peter/pf/>, med tittel "Firewalling with PF / Brannmur
med PF".

Forresten tviler eg at det er fleire på denne lista som heiter akkurat
Solskogen, men eg kan ta feil :-).

HTH/HAND!

--
Jakob Breivik Grimstveit, <http://www.grimstveit.no/jakob/>, 48298152
Besøk Newsergalleriet: <http://www.newsergalleriet.no/>

The good die young -- because they see it's no use living if you've got to be good.