Wireless: Atheros vs. Intel PRO/Wireless

From: Wabsie Eisbaw (none@wabsie--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 09 Jun 2006 - 18:42:14 CEST

Date: Fri, 9 Jun 2006 18:42:14 +0200
From: "Wabsie Eisbaw" <none@wabsie--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Wireless: Atheros vs. Intel PRO/Wireless

mPCI kort, FreeBSD 6.1, bærbar (ikke soekris! uha) uden cardbus-port.

1. Kortene fra http://cortexsystems.dk/shop/wireless_da/ må virke til
FreeBSD (i kraft af, at de er ment til soekris-brug) - men vil vil der være
problemer med at sætte disse i en bærbar? (Jeg tænker på nogle
advarsler der stod på andre diverse sites, at strømforbruget vil være
for højt for en bærbar at levere. Har det hold i sig?)

2. Jeg har forstået at ipw-driverene ikke er så komplette/supporteret på
FreeBSD, som ath.

3. På en bærbar, hvem vinder? ath eller ipw?

Håber det giver mening ;)

--
/* mvh. Mark R. */