RE: PHP4/5?

From: axel.kellermann@risoe.dk
Date: Thu 08 Jun 2006 - 08:09:55 CEST

Date: Thu, 08 Jun 2006 08:09:55 +0200
From: axel.kellermann@risoe.dk
Subject: RE: PHP4/5?
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej

PHP er lavet noget om.
Hvis man søger på php5 i Ports-changes kan man se en masse plugins til PHP.
PHP5-extensions er en meta-port for mange af disse.
Mod_php var også bare en specialversion af lang/php.
Hvis man installerer lang/php er php også tilgængelig som scriptsprog og det har jeg da benyttet mig af for cronjob til databasen, så alt i alt en stor forandring, men et meget fleksibelt resultat

Med venlig hilsen/Best regards

Axel Kellermann
Systemadministrator
Forskningscenter Risø