SV: PCBSD

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 05 Jun 2006 - 22:36:59 CEST

Date: Mon, 5 Jun 2006 22:36:59 +0200 (CEST)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: PCBSD
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

> I forbindelse med en oplysningssøgning i går, stødte
> jeg på PCBSD. Er der nogen af jer derude, som har
> erfaringer med det ? Har selv lige fået installeret
> FreeBSD 6.1, så jeg har ikke så meget erfaring. Men
> det ser ud som om, at PC-BSD i grunden bare er en
> FreeBSD 6.1 med en KDE ovenpå. Er det rigtigt

Jeg har lagt PCBSD 1.1 på min virtuelle maskine fra
parallels på min kones iMac 17" (som hun endnu ikke
har prøvet ;-)). Virker knaldgodt, installédere java,
firefox, openoffice 2 samt et par andre pakker i det
for mig lidt uvante pakkeformat.

Det har aldrig været så nemt at installére
Free^D^D^D^DPCBSD. Så hvis du i første omgang har lyst
til noget, som "bare virker", kan det absolut
anbefales.

Hilsen
Claus