Re: PCBSD

From: Morten Juhl Johansen (none@oldblueyes--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 06 Jun 2006 - 08:29:53 CEST

Date: Tue, 6 Jun 2006 08:29:53 +0200
From: "Morten Juhl Johansen" <none@oldblueyes--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: PCBSD

Det skal så tilføjes, at det også er min oplevelse med DesktopBSD. De
grafiske administrationsværktøjer er ret nemme at arbejde med, og
installationen kan ikke give problemer. Den kørte glimrende på min
bærbare fra starten, bortset fra at det trådløse netværkskort ikke var
understøttet, fordi den er baseret på 5.x. Brugte så mit
Atheros-baserede PCMCIA, og derefter ingen problemer.

-M

--
weblog > http://mjj.slacking.dk