Re: PCBSD

From: Wabsie Eisbaw (none@wabsie--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 05 Jun 2006 - 12:27:45 CEST

Date: Mon, 5 Jun 2006 12:27:45 +0200
From: "Wabsie Eisbaw" <none@wabsie--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: PCBSD

Den 05/06/06 skrev Christopher Siboni <none@chr--ssi.dk.lh.bsd-dk.dk>:

> Hej til jer på listen.
> I forbindelse med en oplysningssøgning i går, stødte jeg på PCBSD. Er der
> nogen af jer derude, som har erfaringer med det ?

Har engang installeret 0.8x på en gammel pc. Virkede fint.

Har selv lige fået installeret FreeBSD 6.1, så jeg har ikke så meget
> erfaring. Men det ser ud som om, at PC-BSD i grunden bare er en FreeBSD
> 6.1 med en KDE ovenpå. Er det rigtigt opfattet ?

Ja, men har også et ekstra "pakkeformat", pbi. Det gør det meget nemt for
nytilkomne at installere diverse programmer - og selvf. er ports inkluderet.
- Men ville holde mig til originale FreeBSD.

Mvh Christopher

--
/* mvh. Mark R. */