Re: Ekstern DVD-brænder

From: Mikkel C. Simonsen (none@mcs--post5.tele.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 20 Jul 2006 - 15:59:50 CEST

Date: Thu, 20 Jul 2006 15:59:50 +0200
From: "Mikkel C. Simonsen" <none@mcs--post5.tele.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Ekstern DVD-brænder

Lige en follow-up på mit eget spørgsmål.

Jeg købte den nævnte Lite-on model (det var den eneste min leverandør
havde på lager). Men der er et lille problem...

Når jeg tilslutter den sker der absolut intet! Ifølge usbdevs eksisterer
den ikke... Kan det være noget jeg mangler i kernen, eller er den bare
ikke understøttet?

USB portene på computeren fungerer godt nok med mus, printer og UPS.

Venlig hilsen

Mikkel C. Simonsen