Re: G4 OSX: skift single->dual cpu: kernel panic

From: Christer Solskogen (none@solskogen--carebears.mine.nu.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 18 Jul 2006 - 08:11:57 CEST

Date: Tue, 18 Jul 2006 08:11:57 +0200 (CEST)
Subject: Re: G4 OSX: skift single->dual cpu: kernel panic
From: "Christer Solskogen" <none@solskogen--carebears.mine.nu.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On Mon, July 17, 2006 22:35, Mogens Valentin wrote:
> Til min PowerMac G4 AGP 400Mhz købte jeg en brugt Apple dual 450 cpu.

Det har jeg også lyst til. Derimot så er det andre ting som krever min
økonomi akkuratt nå. Det har har lest er at man vistnok må ha en
oppgradert firmware. Du må muligens ha Mac OS 9 for å oppgradere
firmware.

Jeg er langt fra noen mac expert. Det er ca 50% sjangse for at jeg farer
meg løgn. Jeg har bare notert meg hva som har stått på enkelte sites som
selger slike cpu oppgraderinger.

--
cso