Re: Windowmanagere

From: Morten Liebach (none@m--mongers.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 26 Jan 2006 - 19:40:40 CET

Date: Thu, 26 Jan 2006 19:40:40 +0100
From: Morten Liebach <none@m--mongers.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Windowmanagere

On 2006-01-26 18:04:49 +0100, per engelbrecht wrote:

> Hej Allan
>
> fvwm faar du default med OpenBSD. Den er jeg meget glad for, den fylder
> ingenting, er hurtig og kan konfigureres ud i det uendelige.
> Alt. wmaker som jeg ogsaa holder meget af.

Inden jeg for lige under et år siden så lyset og gik over til Mac OS X
brugte jeg OpenBSD. Jeg havde nogle få filer jeg bare droppede i mit
homedir, konfigurerede X (med fonte) og så var jeg kørende.

http://m.mongers.org/pub/dotfiles/Xdefaults
http://m.mongers.org/pub/dotfiles/fvwmrc
http://m.mongers.org/pub/dotfiles/profile (til OpenBSD's /bin/ksh)
http://m.mongers.org/pub/dotfiles/xsession

Sæt en '.' foran filnavnet og gem dem i ~/ (efter at have taget backup
af de eksisterende, hvis nu du fortryder) og så er alt godt[TM].

Eller også er alt galt. Men det passer mig perfekt. :-)

Der skal installeres artwiz fonte og MS webfonts (for Andale Mono) for
at alt der refereres i de filer virker.

Med venlig hilsen
                                 Morten

--