Re: Windowmanagere

From: Allan Wermuth (none@alw--it-service.sdu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 27 Jan 2006 - 08:24:59 CET

Date: Fri, 27 Jan 2006 07:24:59 +0000
From: Allan Wermuth <none@alw--it-service.sdu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Windowmanagere

* on the Thu, Jan 26, 2006 at 07:40:40PM +0100, Morten Liebach was tippering:

> Inden jeg for lige under et år siden så lyset og gik over til Mac OS X
> brugte jeg OpenBSD. Jeg havde nogle få filer jeg bare droppede i mit
> homedir, konfigurerede X (med fonte) og så var jeg kørende.
>
> http://m.mongers.org/pub/dotfiles/Xdefaults
> http://m.mongers.org/pub/dotfiles/fvwmrc
> http://m.mongers.org/pub/dotfiles/profile (til OpenBSD's /bin/ksh)
> http://m.mongers.org/pub/dotfiles/xsession
>
> Sæt en '.' foran filnavnet og gem dem i ~/ (efter at have taget backup
> af de eksisterende, hvis nu du fortryder) og så er alt godt[TM].

> [...]

Tjaah, der kom rigtig mange kommentarer, og det gjorde det måske endnu
sværere at vælge windowmanager ;-)

Jeg vil dog prøve et par stykker af, og så vurdere om der er nogen som
gør det bedre end Windowmaker ;-)

Tak for jeres mange anbefalinger.

mvh
Allan Wermuth