Re: Bærbar gennem laptops.dk

From: Phil Regnauld (none@regnauld--x0.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 06 Jan 2006 - 19:59:38 CET


Date: Fri, 6 Jan 2006 19:59:38 +0100
From: Phil Regnauld <none@regnauld--x0.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Bærbar gennem laptops.dk

On Fri, Jan 06, 2006 at 06:42:46PM +0100, Morten M. Holst wrote:
> Hej.
>
> Jeg har også købt min thinkpad hos laptops.dk og bortset fra flere
> forsinkelser ifm. levering har der ikke været nogle problemer. Men de
> parallelimporterer maskiner og på min har de fx skiftet tastaturet
> (uden at gøre opmærksom på det i forvejen). Da de samtidig ikke var
> (er?) certificeret af IBM til den slags betød det i mit tilfælde at
> IBMs garanti ophørte.

        Det er jo generelt et problem med IBM hvis man vil købe
        som storpublikum: de er ekstreme dårlig til end-user support.
        Der vinder Dell point...



This archive was generated by hypermail 2b30 : Wed 15 Nov 2006 - 18:24:56 CET