Re: Bærbar gennem laptops.dk

From: Jacob Atzen (none@jacob--aub.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 06 Jan 2006 - 18:20:44 CET

Date: Fri, 6 Jan 2006 18:20:44 +0100
From: Jacob Atzen <none@jacob--aub.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Bærbar gennem laptops.dk

On Fri, Jan 06, 2006 at 06:00:40PM +0100, Niklas Nielsen wrote:
> Hej folkens.
>
> Jeg står og skal købe en bærbar til en god ven.
> Jeg har selv IBM og kan kun anbefale ham i at købe en sådanne af slagsen.
>
> Jeg har fundet den perfekte bærbare til ham på laptops.dk - er der nogle
> der har handlet gennem denne forhandler - og er der noget jeg skal være
> opmærksom på?

Jeg købte min IBM T43 hos dem.Eneste problem var, at de installere en
dansk Windows på den, på trods af jeg explicit havde bedt om en engelsk.
De var dog flinke til at sende et par medier uden vederlag, så jeg kan
installere den engelske udgave, når jeg engang får taget mig sammen til
det.

--
Med venlig hilsen
- Jacob Atzen