Re: Mystik omkring localhost

From: Kristian M (none@kristian--struer.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 05 Jan 2006 - 16:12:59 CET

Date: Thu, 5 Jan 2006 16:12:59 +0100
From: Kristian M <none@kristian--struer.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Mystik omkring localhost

Det er sådan set også det jeg prøver på, som flere også nævner, så burde dns problemet løse sig selv hvis det blev rettet.

m grunden til jeg bliver ved med at bruge named som eksempel, er at tcpdump fortæller noget mere om hvad der sker.

Anyways, til jer andre, har jeg nu prøvet at boote en freesbie live cd på den, den havde jeg lige ved hånden, her er der ikke noget problem. Så jeg tror ikke der er tale om et hardware problem, så skal det være fordi at den bruger den forkert. Men hvordan kan det testes?