Re: Mystik omkring localhost

From: Daniel Nielsen (none@dn--bsd-box.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 05 Jan 2006 - 16:10:53 CET

Date: Thu, 05 Jan 2006 16:10:53 +0100
From: Daniel Nielsen <none@dn--bsd-box.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Mystik omkring localhost

Det kan være jeg her tager fejl, men i min kiggen på
logfiler og tcpdumps igennem tråden, ser det meget ud sm om,
at maskinen ikke er så glad for at svare på en IPv4 adresse,
men foretrækker IPv6.

Min begrundelse herfor er, at 'host' meget gerne ser efter
AAAA records...

Det var lige 2 øre herfra...