Re: Mystik omkring localhost

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 05 Jan 2006 - 15:44:37 CET

From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Mystik omkring localhost
Date: Thu, 5 Jan 2006 15:44:37 +0100
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On Jan 5, 2006, at 3:25 PM, Kristian M wrote:

> Hej igen
>
> Jeg har fundet ud af noget andet som også er lidt mærkeligt.
>
> Der er åbentbart forskel på om jeg bruger host google.com localhost
> eller host google.com 127.0.0.1 og for densagt skyld host
> google.com bare.
>
> Hvis vi tager det første eksempel med localhost.

mit råd til dig er at løse det grundliggende problem først.

Det er IMHO ikke effektivt at forsøge at fejlrette fra toppen af!

Du skal altså løse dit problem med pakketab først!
- ellers vil jeg gætte på at tråden ender i kill-file hos flere

Mvh

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP
e-mail: hlk@security6.net, tlf: 2026 6000