Re: logo contest

From: Henrik Kramshoej (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 10 Feb 2006 - 14:11:44 CET

Date: Fri, 10 Feb 2006 14:11:44 +0100
From: Henrik Kramshoej <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: logo contest

On Fri, Feb 10, 2006 at 01:53:48PM +0100, Phil Regnauld wrote:

> Udover at du poster med tekst linier der fylder med whitespace frem
> til kolonne 123, kan du ikke lige fortælle mig hvad "neutral reference"
> betyder ?
mail afsendt med forkert afsender, bouncet tilbage og copy-pastet med mus
- det skal ikke ske igen

> At beastie ikke er symbolen på djævlen ? At den ikke står for
> en underground sekt af rød latex klædt lesbiske conference babes ?
>
> At horner er for horny ?
at det er egentlig kun os der ved hvad den betyder som vil tænke
på beastie

Det betyder formentlig at den er rimeligt sikker at have på selv
i sydstaterne uden at blive kaldt satanist.

hvad den så reelt betyder, uha så bliver det vist en længere
samtale

> Den bliver dog et mareridt at trykke og vise i mindre end A5 størrelse.
Ja, den er vist allerede skudt ned

Min mail var komponeret lige efter Peter havde bedt om meninger
og jeg synes ikke jeg ville lade alle de tilhængere af BSD-eyes
stå uimodsagt - jeg brøds mig ikke om det

Mvh

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP
e-mail: hlk@security6.net, tlf: 2026 6000