Openwebmail og suidperl

From: Henrik André Wyss Johansen (none@hawj--wyss.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 10 Feb 2006 - 15:16:57 CET

Date: Fri, 10 Feb 2006 15:16:57 +0100 (CET)
Subject: Openwebmail og suidperl
From: Henrik André Wyss Johansen <none@hawj--wyss.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej

Jeg er i gang med at installere openwebmail på en openbsd, openwebmail er
hentet som en pakke fra "http://www.openbsd.org/3.8_packages/i386.html".

For at kunne køre skal openwebmail skal der være suidperl, men det er der
ikke som standart på openbsd. Så hvis jeg skal bruge suidperl skal jeg
selv kompilere perl. Det er lidt omstændigt og jeg ved ikke om jeg bare
kan installere uden at få problemer med den gamle version af perl.
Samtidigt er jeg ikke helt tryg ved suidperl.
Er der nogen som kender en anden løsning.

Har jeg valgt den forkerte webmail til openbsd

--
Venlig hilsen
Henrik Andre Wyss Johansen