Re: SV: logo contest

From: Poul-Henning Kamp (none@phk--phk.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 06 Feb 2006 - 15:12:57 CET

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: SV: logo contest
From: "Poul-Henning Kamp" <none@phk--phk.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Mon, 06 Feb 2006 14:12:57 +0000

In message <none@20060206140458.7707.qmail--web26812.mail.ukl.yahoo.com.lh.bsd-dk.dk>, Claus Gutte
sen writes:

>Derfor kan en lidt kedeligt og kønsløst logo uden de
>helt store armbevægelser vise sig på sigt at klare sig
>bedst.

Flyt til USA hvis du elsker Political Correctness så meget, derovre
kan man ikke engang tillade sig at sige "God Jul" offentligt.

Jeg ville finde det utroligt trist hvis BSD-DK ligger under for den
slags.

--
Poul-Henning Kamp       | UNIX since Zilog Zeus 3.20
phk@FreeBSD.ORG         | TCP/IP since RFC 956