Re: SV: logo contest

From: per engelbrecht (none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 06 Feb 2006 - 15:53:44 CET

Date: Mon, 06 Feb 2006 15:53:44 +0100
From: per engelbrecht <none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: SV: logo contest

Poul-Henning Kamp wrote:

> Flyt til USA hvis du elsker Political Correctness så meget, derovre
> kan man ikke engang tillade sig at sige "God Jul" offentligt.

... *smack* PHK, det svar maa sgu' vaere en OM'er.

Jeg vaelger at holde lav profil da jeg ikke selv har fremsendt noget,
men mener, at selvom "Xeyes-modellen" (og et par stykker mere) opfylder
alle krav, saa udtrykker den/de ikke specifikt BSD af hverken den ene
eller den anden variant og det er lidt synd.
(og tro mig, jeg er ikke politisk korrekt og skal heller ikke til .us)

Tilgengaeld synes jeg ALLE forslag fint har formidlet at det ikke var en
ny maskot men et nyt logo foreningen skulle have.

/per
per@xterm.dk