Re: SV: logo contest

From: Lennart Sorth (none@Lennart.Sorth--uni-c.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 06 Feb 2006 - 14:28:39 CET

Date: Mon, 06 Feb 2006 14:28:39 +0100
From: Lennart Sorth <none@Lennart.Sorth--uni-c.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: SV: logo contest

Claus Guttesen wrote:
> Der er ingen steder det står, at det skal ligne hint
> og dette.

helt rigtigt, men min anke var også mere at det ligner
en sømine, ikke at det ikke ligner Beastie.

> Du ser vidst for meget børnetv :-)
hehe - been there. Mine børn er 15 og 18 :-)
Teletubbies var dog en hadegave jeg fik sendt fra en
kammerat i England :-)

> Jeg vil mene det på sigt tjener BSD-bevægelsen at der
> vælges et mere neutralt logo end et, hvor vi læner os
> kraftigt op af den oprindelige

ikke forstået, - vi hedder da også BSD, det er da
ultimativt at læne sig op ad det oprindelige ?

/Lennart Sorth