SV: logo contest

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 06 Feb 2006 - 14:23:00 CET

Date: Mon, 6 Feb 2006 14:23:00 +0100 (CET)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: logo contest
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

grafik.
> ja, men undskyld, - beastie-hovedet på logo2 minder
> mig mere om en sømine.

Der er ingen steder det står, at det skal ligne hint
og dette.

> eller grisetryne, Teletubbies, strømstik symbol,
> - og ikke Beastie.

Du ser vidst for meget børnetv :-)

Jeg vil mene det på sigt tjener BSD-bevægelsen at der
vælges et mere neutralt logo end et, hvor vi læner os
kraftigt op af den oprindelige (og forøvrigt meget
søde) Beastie. Jeg har selv en en lille bronzestatue
hjemme, vil ikke selve skille mig af med den.

Hilsen
Claus