Re: Hosting / mirror af videoer

From: Jesper Blohm Frilund (none@jbf--skumfidusen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 18 Apr 2006 - 16:34:30 CEST

Date: Tue, 18 Apr 2006 16:34:30 +0200
From: Jesper Blohm Frilund <none@jbf--skumfidusen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Hosting / mirror af videoer

On Tue, 18 Apr 2006 12:16:58 +0200
Morten Winther <none@mw--mwi.dk.lh.bsd-dk.dk> wrote:

> Dette afhænger vel også af Jesper Frilund, som har optaget videoerne,
> som jeg forstår det, og dermed har ophavsretten.

Det er okay med mig. Meningen var jo at dem som ikke have mulighed for at
møde op til foredraget, efterfølgende kunne download videoen. Men det skal
lige sige, at jeg ikke har optaget dem alle, og derfor kun kan give accept
for min andel. Ellers syntes jeg at det er en god ide - hvis altså man
samtidig sætter serveren på en solid forbindelse, der tillader alle
muligheden for at download de foredrag de måtte ønske.

Med venlig hilsen
Jesper Frilund