Hosting / mirror af videoer

From: Morten Winther (none@mw--mwi.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 18 Apr 2006 - 12:16:58 CEST

Date: Tue, 18 Apr 2006 12:16:58 +0200
From: Morten Winther <none@mw--mwi.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Hosting / mirror af videoer

Hej

Copenhagen Business School har oprettet antal "labs" på Institut for
Informatik, ikke mindst lab'et BOSSS: Business of Open Source Software
and Standards. IBM og Novell vil gerne sponsere diverse hardware og
software til dette lab.

I den forbindelse er vi studerende blevet spurgt om vi havde nogle gode
idéer til hvad denne server kunne bruges til og jeg foreslog at vi
eventuelt kunne hoste de videoer som efterhånden ikke har været
tilgængeligt et stykke tid på http://187.signout.dk/BSD-DK/

Dette kunne være en god måde at udbrede kendskabet til BSD i Danmark.

Dette afhænger vel også af Jesper Frilund, som har optaget videoerne,
som jeg forstår det, og dermed har ophavsretten.

Lad mig høre hvad i siger til det.

--
Best regards

Morten Winther System & Application Architect