Re: Hosting / mirror af videoer

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 18 Apr 2006 - 17:37:53 CEST

From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Hosting / mirror af videoer
Date: Tue, 18 Apr 2006 17:37:53 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On Apr 18, 2006, at 4:34 PM, Jesper Blohm Frilund wrote:

> Det er okay med mig. Meningen var jo at dem som ikke have mulighed
> for at
> møde op til foredraget, efterfølgende kunne download videoen. Men
> det skal
> lige sige, at jeg ikke har optaget dem alle, og derfor kun kan give
> accept
> for min andel. Ellers syntes jeg at det er en god ide - hvis altså man
> samtidig sætter serveren på en solid forbindelse, der tillader alle
> muligheden for at download de foredrag de måtte ønske.

Evt. kunne man samtidig (kort) diskutere om ikke det var på tide at
smide
en licens med, evt. beerware eller den kendte (kedelige) creative
commons

Jeg har ikke ophavsretten til nogen af dem, men har da optrådt og
har ingen ønsker om begrænsninger til brugen af filmene, ej heller
kommercielt.

Så en http://creativecommons.org/licenses/by/2.5/ eller lignende?

Mvh

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP
e-mail: hlk@security6.net, tlf: 2026 6000