Re: Aftalen med Polyteknisk boghandel

From: per engelbrecht (none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 07 Sep 2005 - 11:17:23 CEST

Date: Wed, 07 Sep 2005 11:17:23 +0200
From: per engelbrecht <none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Aftalen med Polyteknisk boghandel

Henrik Kramshøj wrote:

> Jeg vil også frækt informere om at medlemsskab i DKUUG
> giver en god rabat hos polyteknisk

Det er slet ikke den samme aftale, overhovedet.

Aftalen med Polyteknisk omfatter ogsaa specialtilbud sammensat specifikt
til *BSD brugere og -administratorer.

> Et DKUUG medlemsskab støtter også BSD-DK, idet DKUUG
> udlåner lokaler i symbion m.m.

(lad os vaere aerlige: DKUUG eksisterer udelukkende pga. arbejdet der
laves i BSD-DK hhv. SSLUG)

> Studiemedlem i DKUUG koster vist 125,- kr og giver
> stemmeret og rabatter på op til 25%!

Ikke stemmeret i alle tilfaelde og for alle os ikke-studerende koster
det altsaa 850-/aar (~ 2-3 boeger).

> Jeg er villig til at slå bestemte bøger op, hvis nogen ønsker det
> - kontakt mig på IRC hlkv6 i #bsd-dk

Jaaahh, lad os undergrave den aftale BSD-DK har faaet i hus.

(brug dog det som BSD-DK har faaet lavet til BSD-DK medlemmer.)

> Mvh
>
> Henrik, medlem af dkuug's bestyrelse

No shit, det havde jeg aldrig gaettet.

/per