Re: Aftalen med Polyteknisk boghandel

From: Henrik Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 06 Sep 2005 - 11:46:24 CEST

From: Henrik Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Aftalen med Polyteknisk boghandel
Date: Tue, 6 Sep 2005 11:46:24 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On 06/09/2005, at 7.57, Anders R. Hansen wrote:

> Jojo, men den er kun på 10% på bøger, BSD-DK's var på 15....
> Det er mange penge i starten af et studieår.... *G*

Jeg vil også frækt informere om at medlemsskab i DKUUG
giver en god rabat hos polyteknisk

Et DKUUG medlemsskab støtter også BSD-DK, idet DKUUG
udlåner lokaler i symbion m.m.

Studiemedlem i DKUUG koster vist 125,- kr og giver
stemmeret og rabatter på op til 25%!

Jeg er villig til at slå bestemte bøger op, hvis nogen ønsker det
- kontakt mig på IRC hlkv6 i #bsd-dk

Mvh

Henrik, medlem af dkuug's bestyrelse

--
Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP
e-mail: hlk@security6.net, tlf: 2026 6000