Re: SV: SV: Compact Flash Card til Soekris 4501

From: Poul-Henning Kamp (none@phk--phk.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 07 Sep 2005 - 10:53:40 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: SV: SV: Compact Flash Card til Soekris 4501
From: "Poul-Henning Kamp" <none@phk--phk.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Wed, 07 Sep 2005 10:53:40 +0200

In message <none@768F3348F1E1D94B9C333934A52C21C70CDA--mail.edbkompagniet.dk.lh.bsd-dk.dk>, "Brian
 S. Olsen" writes:

> [...]

Nej, du skrev "sammenlagt" og det er der ikke skyggen af: consumer
produkterne er præcis samme kvalitet som før.

>Iflg. en af de danske distro. af Sandisk, ville deres nye serie af
>"consumer grade" CF kort, blive en smule bedre.

Det bliver de hele tiden, men deres Industrial havde over 10 gange
flere guaranteed writes.

--
Poul-Henning Kamp       | UNIX since Zilog Zeus 3.20
phk@FreeBSD.ORG         | TCP/IP since RFC 956