Re: Anbefalelsesværdig router?

From: Jan Gundtofte-Bruun (none@jan--g-b.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 28 Oct 2005 - 11:31:26 CEST

Date: Fri, 28 Oct 2005 11:31:26 +0200 (CEST)
Subject: Re: Anbefalelsesværdig router?
From: "Jan Gundtofte-Bruun" <none@jan--g-b.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Jeg skal ikke virke sur, så ta' lige følgende med et gran salt ... jeg sætter
skam stor pris på Jeres forslag.

<quote who="Henrik Kramshøj">
> ...lidt løst formuleret får du "en billigere soekris med begrænset plads og
CPU"...

Men den koster jo en bondegård (pive jamre)! Og så har den kun 3 lan-porte,
jeg skal bruge minimum 4. Men for mig er det største minus nok at det er "en
computer" der skal læres, installeres, passes, osv; istedet for "et apparat"
der skal konfigureres og det er så det.

Dette skal ikke være "et projekt", jeg skal bare have et hjemmenetværk der
virker. Jeg har nok i at lære FreeBSD til min hjemmecomputer. :o) Det er skam
svært nok når man kun har 2 timer hver anden aften.

:o) Jan Gundtofte-Bruun
-- 010\001\111 --