Re: Compile ny kerne OBSD 3.6 - release

From: Peter N. M. Hansteen (peter@bgnett.no)
Date: Tue 25 Oct 2005 - 08:57:29 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Compile ny kerne OBSD 3.6 - release
From: peter@bgnett.no (Peter N. M. Hansteen)
Date: Tue, 25 Oct 2005 08:57:29 +0200

"Danjel Jungersen" <none@danjel--jungersen.dk.lh.bsd-dk.dk> writes:

> Jeg prøver faktisk fra 3.6 rel til 3.6 stable, jeg vidste ikke at man
> kunne bruge denne metode til "versionsskifte"...
> Kan man det ?

I prinsippet går det an å gå fra eksempelvis 3.6 til 3.7 via kilde, ved
å følge anvisningene i det som en gang het upgrade-minifaq. Ulempen er
at du ikke kan regne med noe vesentlig hjelp fra openbsd-misc hvis (når)
det går noe galt underveis. Men for all del, man kan jo lære en del underveis.

--
Peter N. M. Hansteen, member of the first RFC 1149 implementation team
http://www.blug.linux.no/rfc1149/ http://www.datadok.no/ http://www.nuug.no/