Re: FreeBSD 6.0-RC1 versus 5.4

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 22 Oct 2005 - 12:16:54 CEST

Date: Sat, 22 Oct 2005 12:16:54 +0200
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: FreeBSD 6.0-RC1 versus 5.4

On Sat, Oct 22, 2005 at 10:10:49AM +0200, Benny Simonsen wrote:
> Jeg skal have installeret en par maskiner fra bunden, og overvejer om
> det skal være FreeBSD 5.4 eller 6.0 (begge incl. opdateringer)
>
> [...snip...]
>
> Er 6.x moden til dette brug, eller ber jeg blot om problemer?

x.0 er generelt ikke anbefalede til produktion, men det er jo op til en selv.
Jeg tror at denne x.0 release vil vaere noget mere stabil end tidligere
eftersom der er blevet brugt et regression-test system til automatisk at
teste for fejl.
Hvis oppetiden paa dine maskiner er alfa-omega og de kan fungere fint med 5.4
ville jeg nok holde mig til det.
Omvendt er der ogsaa mange nye features i 6.0 som man kan have glaede af paa
sin laptop.

> Jeg har ikke kunnet finde noget som beskirver forskelle fra 5.x til
> 6.x, men det findes jo sikkert et eller andet sted - nogen der har et
> link?

ftp://ftp.dk.freebsd.org/pub/FreeBSD/releases/i386/6.0-RC1/RELNOTES.TXT

Mvh
Sven

--
/~\ The ASCII         [  IM ID: sven.esbjerg@jabber.org                ]
\ / Ribbon Campaign   [                                                ]